10:30 Lehiaketaren hasiera
13:30 Kazolak aurkeztea
14:00 Sari banaketa
14:30 Herri bazkaria
TXAPELKETAKO OINARRIAK
TXAPELKETAKO OINARRIAK
1-Talde parte-hartzaile bakoitzak 5 €ko kuota ordaindu beharko du izena emateko. Izen-ematea 10:00etan hasi eta 10:30ean amaituko da. Gehienez 45 taldek parte hartu ahal izango dute lehiaketan.
2-Talde bakoitzak mahai bat eta zortzi aulki izango ditu jai-gunearen barruan (Herriko Plazan). Mahaiak eta aulkiak lehiaketan zehar eta ondorengo herri bazkarian erabiliko dira, eta antolakuntzak jarriko ditu.
3-Antolakuntzak zenbaki bana emango dio talde parte-hartzaile bakoitzari. Kazola zenbaki horrekin batera aurkeztu behar da, bestelako identifikaziorik gabe. Epaimahaiak, zenbakia ez den beste edozein identifikaziorekin aurkeztu diren kazolak kanporatu ahal izango ditu.
4-Talde bakoitzak kazola bakarra aurkeztu ahal izango du, gutxienez 6 erraziorekin.
5-Kazolak 13:30ean aurkeztuko dira dagokion lekuan, epaimahaikideek hautaketa egin dezaten.
6-Adituek osatuko duten epaimahaiaren erabaki apelaezina 14:00etan jakinaraziko da, eta ondoren sari-banaketa egingo da.
7-Sukalkia prestatzeko gas bidezko sua besterik ezingo da erabili. Lehiakideek euren tresnak erabili beharko dituzte janaria prestatzeko. Antolakuntzak ez ditu bere gain hartzen gertatu daitezkeen istripuak.
8-Osagariak: Derrigorrezkoak: Behi-haragia (azpizuna izan ezik) eta patata. Saltsarako: Edozein motatako barazkiak, ardoak, likoreak eta espezieak (mota guztietako perretxikoak izan ezik).
9-Epaimahaiak bere erabakia jakinarazi ondoren, talde bakoitzak bere kazola jaso eta Sukalkia jan ahal izango du jai-gunean. Antolakuntzak ura, ardoa, mahai-tresnak, ogia eta postrea banatuko ditu.
SARIAK
1-Txapela + Arzak emandako urdaiazpikoa
2-Zapia + 100 €ko bonoa (Apill)
3-Egurrezko koilara + Josu fruta-dendak emandako saskia
BASES DEL CONCURSO
1-La cuota de inscripción por cada grupo participante es de 5 €, y se realizará desde las 10:00 a las 10:30. El número máximo de fuegos a concurso será de 45.
2-Cada grupo participante tendrá derecho a una mesa y ocho sillas dentro del recinto festivo (Herriko Plaza), que se utilizarán tanto en el concurso como en la comida posterior. Las mesas y las sillas serán aportadas por la organización.
3-La organización otorgará a cada grupo participante un número, con el que presentarán la cazuela, sin ninguna otra señal o identificación. El jurado podrá descalificar cualquier cazuela que se presente con alguna identificación ajena al número.
4-Cada grupo concursante sólo podrá presentar una cazuela, con un mínimo de 6 raciones.
5-Las cazuelas serán presentadas a las 13:30 en el lugar destinado al efecto para que el jurado haga la elección.
6-La decisión inapelable del jurado compuesto por expertos se dará a conocer a las 14:00, procediendo a continuación a la entrega de premios.
7-Para cocinar los guisos sólo se podrá utilizar fuego a base de gas. Todos los utensilios corren a cuenta de quienes concursan. La organización no se hace responsable de los posibles accidentes.
8-Ingredientes: Obligatorios: Carne de vacuno (excepto solomillo) y patata. Para la salsa: Toda clase de verduras, vinos, licores, especias (excepto toda clase de setas).
9-Tras el fallo del jurado, cada grupo participante recogerá su cazuela y podrá comer el Sukalki en el recinto festivo. La organización repartirá agua, vino, cubiertos, pan y postre.
PREMIOS
1-Txapela + Jamón donado por Arza
2-Pañuelo + Vale 100 € (Apill)
3-Cuchara de palo + Cesta donada por Frutas Josu